اخبار اقتصادی

بیت کوین به سقف تاریخی رسید! برترین صرافی برای خرید بیت کوین کدام است؟

بیت کوین بزرگ ترین ارز دیجیتال روز گذشته قله تاریخی خود را شکست و به بالاتر از 72،000 دلار رسید. اما برترین صرافی برای خرید و فروش بیت کوین و وارد شدن به بازار پر سود ارز دیجیتال کجاست؟

22 اسفند 1402

تاکسی های پرنده در آسمان دیده شدند!، عکس

شرکت اتوفلایت(AutoFlight) اولین پرواز بین شهری پرنده های عمودپرواز برقی خودران دنیا را به انجام رساند.

9 اسفند 1402

آشنایی با 8 تبلت برتر که در بلک فرایدی 1402 می توانید خریداری کنید

اگر در پی خرید برترین تبلت های بازار با قیمت مناسب در بلک فرایدی خبرنگاران هستید که از 1 تا 7 آذر 1402 برگزار می گردد، در این مطلب همراه ما باشید تا با 8 مدل در بازه قیمتی مختلف آشنایتان کنیم؛ تبلت هایی از برندهای مطرح بازار که با توجه به بودجه ای که مد نظر...

17 آبان 1402

کشف نو جیمز وب دانشمندان را متحیر کرد، عکس

دیجیاتو نوشت: تلسکوپ فضایی جیمز وب نرخ انبساط کیهان را مقدار گیری نموده است و نتایج آن خبر خوبی برای بزرگترین بحران کیهان شناسی نیست.

24 شهریور 1402

رئیسی: تمرکز بر بهبود وضع معیشتی مردم اولویت دولت است ، از تعلل کارها به بهانه نظرات کارشناسی پرهیز گردد

رئیس جمهور تمرکز بر بهبود وضع معیشتی مردم را از اولویت های اصلی مجموعه اقدامات و فعالیت های دولت دانست و بر ضرورت پرهیز از تعلل کارها به بهانه نظرات کارشناسی تاکید نمود.

1 شهریور 1402

هشدار سفیر ایران در باکو به پنج کشور ساحلی دریای خزر

سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان از پنج کشور ساحلی خزر خواست تا فارغ از هر ملاحظه ای و قبل از وخامت بیشتر اوضاع و کم شدن آب این دریاچه و فاجعه زیست محیطی منطقه، چاره جویی نمایند.

22 مرداد 1402

قیمت نو دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز ، دلار چند شد؟

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز چهارشنبه 24 خرداد، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 414 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 649 تومان اعلام شد.

26 خرداد 1402

درخواست میلیاردر اماراتی برای ایجاد پول واحد عربی

خلف الحبتور، میلیاردر و تاجر اماراتی و نیز مدیرعامل گروه الحبتور بر لزوم ایجاد پول مشترک کشور های عربی حاشیه خلیج فارس به همراه مصر و اردن در تبادلات تجاری تاکید نمود.

4 خرداد 1402

لایحه دو فوریتی واردات خودروی کارکرده در دولت تصویب شد

امروز لایحه دو فوریتی واردات خودرو کارکرده در دولت تصویب شد و به سرعت به مجلس ارسال می گردد.

30 فروردین 1402

بلوجونیور، اولین قدم برای استقلال مالی فرزندم

محصول ویژه بلوبانک و مزیت های آنشهریور ماه سال جاری تولد 10 سالگی پسرم بود و بالاخره هدیه ویژه و ماندگاری که از مدت ها پیش در نظر گرفته بودم را به او اهدا کردم. تقریبا از زمانی که پسرم وارد سنین پنج، شش سالگی شد، آموزش مفاهیم مالی مثل ارزش پول و پس انداز...

29 اسفند 1401

زمان توزیع میوه تنظیم بازار شب عید تعیین شد

درحالی که سازمان تعاون روستایی پیش از این اعلام نموده بود که میوه تنظیم بازار شب عید از 20 اسفند توزیع می گردد مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران امروز اظهار داشت که توزیع این محصول از 23 اسفند شروع می گردد.

22 اسفند 1401

اریکسون 8500 کارمندش را اخراج می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این در حالی است که شرکت های بزرگ فناوری مانند مایکروسافت، متا و آلفابت به علت شرایط مالی هزاران کارمند خود را اخراج نموده اند. بنابراین اقدام اریکسون بزرگترین مقدار اخراج کارمندان در صنعت مخابرات است.

6 اسفند 1401

آینده متفاوت تقاضای مسکن

معادلات بازار مسکن طی حداقل یک دهه آینده، به شدت تحت تاثیر دو تغییر عمده جمعیتی دهه 90 قرار خواهد گرفت.

24 بهمن 1401

خبری هیجان انگیز برای مبتلایان به دیابت ، ساخت لوزالمعده مصنوعی

ایرنا نوشت: دانشمندان در دانشگاه کمبریج (انگلستان) یک لوزالمعده مصنوعی را برای استفاده از طریق بیماران مبتلا به دیابت نوع2 با موفقیت آزمایش کردند.

28 دی 1401

فال ابجد امروز سه شنبه 29 آذرماه؛ به زودی گِره کارت باز می گردد!

فال ابجد امروزسه شنبه 29 آذرماه؛ در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند.

10 دی 1401

تعدیل نیرو در توییتر ادامه دارد

دیجیاتو نوشت: با وجود آن که ایلان ماسک گفته بود تعدیل نیرو در توییتر به خاتمه رسیده، گزارشی نو از اخراج بخشی از تیم زیرساخت خبر می دهد.

3 دی 1401

سومین ژئوپارک ایران ثبت جهانی شد

ارزیاب و عضو شورای عالی ژئوپارک های یونسکو از رأی مثبت یونسکو برای ثبت جهانی ژئوپارک طبس، به عنوان سومین ژئوپارک ایران اطلاع داد.

19 آذر 1401

یزدانی از دست نابغه نو کشتی دلخور شد

در جریان ملاقات فینال حساس لیگ برتر کشتی آزاد که میان دو تیم بانک شهر و پتروپالایش تاکستان و با حضور چهره های سرشناس کشتی ایران و روسیه برگزار گردید، تیم بانک شهر با سرمربیگری رضا یزدانی برابر حریف با نتیجه 5 بر 5 و اختلاف امتیاز فنی میلیمتری، باخت و از...

30 آبان 1401

مالیات یک میلیون و 700 هزار مودی مالیاتی صفر شد

مشاور عالی و مدیرکل دفتر ریاست و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: سال گذشته با اجرای طرح عدالت مالیاتی، مالیات یک میلیون و 700 هزار مؤدی مالیاتی صفر شد؛ یعنی هیچ مبلغی از این اصناف به عنوان مالیات دریافت نشد.

26 آبان 1401

موسوی مدیرکل حقوقی بین المللی وزارت امور خارجه شد

وزیر امور خارجه در احکام جداگانه ای سید علی موسوی ، علی چگنی و بهزاد صابری انصاری را به سمت های مختلف منصوب کرد.

4 آبان 1401
تعداد: (239)