تعدیل نیرو در توییتر ادامه دارد

به گزارش وبلاگ صبوحا، دیجیاتو نوشت: با وجود آن که ایلان ماسک گفته بود تعدیل نیرو در توییتر به خاتمه رسیده، گزارشی نو از اخراج بخشی از تیم زیرساخت خبر می دهد.

تعدیل نیرو در توییتر ادامه دارد

ایلان ماسک تا به امروز تعداد زیادی از کارمندان توییتر را اخراج نموده است. حالا گزارشی تازه مدعی شده که او بخشی از تیم زیرساخت های این شرکت را هم کنار گذاشته است. اگرچه مقیاس این تعدیل نیرو معین نیست، اما بعضی نیروها در صفحه خود اعلام نموده اند که به وسیله ایمیل به آن ها گفته شده است دیگر به همکاری شان نیازی نیست.

به گزارش وب سایت اینفورمیشن، توییتر با بخشی از تیم زیرساخت خود خداحافظی نموده و این خبر در شرایطی اعلام می گردد که نیویورک تایمز چند روز پیش از اخراج نلسون ابرامسون، مدیر واحد زیرساخت این شرکت خبر داده بود. طبق تخمین های اینفورمیشن، این شبکه اجتماعی از زمان ورود ماسک حدود 75 درصد از نیروهای خود را برکنار نموده است.

توییتر در زمان مدیرعاملی پاراگ آگراوال حدود 7500 کارمند داشت. اما هفته گذشته در کانال داخلی اسلک این شرکت فقط فهرستی از حدود 2000 کارمند دیده می شد. ایلان ماسک در ماه نوامبر گفته بود که به جای مانده نیروهای این شرکت را دیگر اخراج نمی کند. این سخنان در شرایطی اعلام شده بود که حداقل 1200 کارمند در پی ضرب الأجل ورود به دوران سخت کاری در توییتر، از این شرکت استعفا نموده بودند.

انتقال نیروهای خبره تسلا به توییتر؟

این تعدیل نیروی تازه می تواند بر نگرانی ها پیرامون شرایط توییتر در آینده نزدیک بیفزاید. به علاوه، این اتفاق بر نگرانی سرمایه گذاران تسلا دامن می زند که نگران تمرکز بیش ازحد ایلان ماسک روی مسائل این شبکه اجتماعی هستند. اینفورمیشن می گوید ایلان ماسک شین استین، از مهندسان تسلا را هم به عنوان مدیر تازه تیم زیرساخت توییتر انتخاب نموده است.

نکته دیگری که از این تعدیل نیروهای مکرر قابل برداشت است، مسئله مسائل مالی این شبکه اجتماعی از زمان ورود ایلان ماسک است. او و دیگر مدیران این شرکت ظاهراً این ایده را آنالیز نموده اند که عدم پرداخت حقوق سرانجام کار به هزاران کارمند توییتر که از این کمپانی اخراج شده اند، می تواند چه عواقبی را در پی داشته باشد. افزون بر این، گفته می گردد که توییتر حتی اجاره ساختمان مرکزی خود را هم پرداخت ننموده است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "تعدیل نیرو در توییتر ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعدیل نیرو در توییتر ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید