اخبار صنعت

تاکسی های پرنده در آسمان دیده شدند!، عکس

شرکت اتوفلایت(AutoFlight) اولین پرواز بین شهری پرنده های عمودپرواز برقی خودران دنیا را به انجام رساند.

9 اسفند 1402

7 مدل آینه قدی مدرن و شیک با قیمت مناسب

آینه قدی به عنوان یکی از اصلی ترین عناصر در دکوراسیون داخلی شناخته شده است و دارای کاربردها و مزایای فراوانی است. این مقاله به آنالیز کاربردها و مزیت های آینه قدی در دکوراسیون داخلی می پردازد.

12 شهریور 1402

رئیسی: تمرکز بر بهبود وضع معیشتی مردم اولویت دولت است ، از تعلل کارها به بهانه نظرات کارشناسی پرهیز گردد

رئیس جمهور تمرکز بر بهبود وضع معیشتی مردم را از اولویت های اصلی مجموعه اقدامات و فعالیت های دولت دانست و بر ضرورت پرهیز از تعلل کارها به بهانه نظرات کارشناسی تاکید نمود.

1 شهریور 1402

طرز تهیه کشک بادمجان ساده بدون گردو خانگی و خوشمزه

اگر دنبال یک غذای ساده و خوشمزه و البته با کالری کم هستید، قطعا کشک بادمجان گزینه خوبی است. کافی است بادمجان سرخ شده و کشک داشته باشید تا این غذا را آماده کنید. قبلا در کتاب کاله طرز تهیه کشک بادمجان کبابی و حتی اندازه کالری کشک بادمجان را هم در هر حالت...

21 تیر 1402

تلویزیون صدای تشویق وریا غفوری را قطع کرد

خبرنگاران؛ وریا غفوری، کاپیتان سابق استقلال همانطور که اعلام نموده بود امروز با حضور در استادیوم آزادی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. خداحافظی او البته با تصمیم عجیبی همراه بود.

14 خرداد 1402

لایحه دو فوریتی واردات خودروی کارکرده در دولت تصویب شد

امروز لایحه دو فوریتی واردات خودرو کارکرده در دولت تصویب شد و به سرعت به مجلس ارسال می گردد.

30 فروردین 1402

طرز تهیه وافل با دستگاه در سه سوت

اگر کتاب کاله را دنبال نموده باشید، می دانید که وافل چیست و طرز تهیه وافل بدون دستگاه را هم یاد گرفته اید. اما برترین نتیجه را زمانی می گیرد که طرز تهیه وافل با دستگاه را بلد باشید. البته طرز تهیه وافل روی گاز هم ممکن است ازجمله دستورپخت های مجذوب کننده...

15 فروردین 1402

سریال خروج قطارها از ریل در آمریکا؛ این بار سرما مانع حریق شد

در تازه ترین حادثه خروج قطارها از ریل در آمریکا، یک قطار باری دیگر نیز که حامل ماده شیمیایی و خطرناک آسفالت مایع بود، در داکوتای شمالی از ریل خارج شد.

8 فروردین 1402

زمان توزیع میوه تنظیم بازار شب عید تعیین شد

درحالی که سازمان تعاون روستایی پیش از این اعلام نموده بود که میوه تنظیم بازار شب عید از 20 اسفند توزیع می گردد مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران امروز اظهار داشت که توزیع این محصول از 23 اسفند شروع می گردد.

22 اسفند 1401

اریکسون 8500 کارمندش را اخراج می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این در حالی است که شرکت های بزرگ فناوری مانند مایکروسافت، متا و آلفابت به علت شرایط مالی هزاران کارمند خود را اخراج نموده اند. بنابراین اقدام اریکسون بزرگترین مقدار اخراج کارمندان در صنعت مخابرات است.

6 اسفند 1401

چطور یک خانه دوبلکس را تزئین کنیم؟

خانه های دوبلکس که به دلیل بزرگی و جادار بودن مزیت دارند ، از نظر دکوراسیون گزینه های متعددی را در اختیار شما قرار می دهند. در هنگام تزئین دکوراسیون خانه دوبلکس باید ترفندهایی را در نظر گرفت. با افزایش عرض فضا ، تزئین آن دشوارتر می شود ؛ زیرا موارد بیشتری...

27 بهمن 1401

یک خطر بزرگ برای فوتبال ایران؛ 10سال پیش هشدار داده بودم!

مجید جلالی می گوید تیم های ایرانی باور نموده اند بدون شلوغ کاری در کنار زمین به موفقیت نمی رسند.

15 بهمن 1401

سفر به صربستان ، کشور افسانه های موسیقی و فستیوال

جمهوری صربستان کشوری در جنوب شرقی اروپاست. صربستان از منطقه ها شگقت انگیر اروپا محسو ب می شود که هر جهانگرد ماجرجویی باید به آن سفر کند. مرکز صربستان بلگراد است و تا سال 2006 کشور صربستان و مونته نگرو خوانده می شد. این کشور بر سر یک شاهراه مواصلاتی اصلی و...

17 دی 1401

هدیه ویژه مایکروسافت به معلولان رونمایی شد ، دسته های نو ایکس باکس منحصر به فردند

مایکروسافت از دسته های تازه ایکس باکس خود رونمایی کرد. این دسته ها برای بازیکنانی که دچار معلولیت هستند طراحی شده است.

29 آذر 1401

کدام خودرو ایرانی بدنه مقاوم تری دارد؟

گجت نیوز نوشت: ایمنی و کیفیت خودرو یکی از مهم ترین عوامل خرید خودرو است. کدام خودرو ایرانی بدنه مقاوم تری دارد؟ برای رسیدن به پاسخ در ادامه همراه باشید.

11 آذر 1401

زمان دور دوم مزایده خودروهای خارجی اعلام شد

متقاضیان می توانند از هشت صبح 26 مهر تا ساعت 24 اول آبان برای شرکت در مزایده خودروهای خارجی که به وسیله سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برگزار می گردد، اقدام نمایند.

21 مهر 1401

کرمان نیازمند طرح های آبخیزداری

استاندار کرمان گفت: استان کرمان به شدت نیازمند اجرای طرح های آبخیزداری است.

2 مهر 1401

8 علامت سرطان ریه که باید بدانید

درد قفسه سینه یکی از واضح ترین نشانه های سرطان ریه است اما نشانه های دیگری نیز وجود دارد که باید آن ها را بشناسید.

28 شهریور 1401

تهیه دستورالعمل اجرایی پارک های طبیعت گردی و اکوکمپ ها

تهیه دستورالعمل اجرایی پارک های طبیعت گردی و اکوکمپ ها به عنوان یکی از تأسیسات گردشگری کشور در قالب مصوبات میز تخصصی اکوتوریسم در دستور کار معاونت گردشگری قرار گرفت.

27 شهریور 1401

همه چیز درباره آغاز غذای کودک

چشم های نگران شما به بشقاب کودکتان است اما چشم های او با تعجب به آن بشقاب خیره می گردد. شما نگرانید که با پس زدن غذا، از نردبان رشد سقوط کند و او با کنجکاوی، خودش را در دنیای تازه ای از رنگ ها و مز ه ها و بوها تصور می نماید. آشنایی با غذاهای تازه، بچه ها را...

16 شهریور 1401
تعداد: (155)