سلامتی و پزشکی

7 مدل آینه قدی مدرن و شیک با قیمت مناسب

آینه قدی به عنوان یکی از اصلی ترین عناصر در دکوراسیون داخلی شناخته شده است و دارای کاربردها و مزایای فراوانی است. این مقاله به آنالیز کاربردها و مزیت های آینه قدی در دکوراسیون داخلی می پردازد.

12 شهریور 1402

هشدار سفیر ایران در باکو به پنج کشور ساحلی دریای خزر

سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان از پنج کشور ساحلی خزر خواست تا فارغ از هر ملاحظه ای و قبل از وخامت بیشتر اوضاع و کم شدن آب این دریاچه و فاجعه زیست محیطی منطقه، چاره جویی نمایند.

22 مرداد 1402

بلوجونیور، اولین قدم برای استقلال مالی فرزندم

محصول ویژه بلوبانک و مزیت های آنشهریور ماه سال جاری تولد 10 سالگی پسرم بود و بالاخره هدیه ویژه و ماندگاری که از مدت ها پیش در نظر گرفته بودم را به او اهدا کردم. تقریبا از زمانی که پسرم وارد سنین پنج، شش سالگی شد، آموزش مفاهیم مالی مثل ارزش پول و پس انداز...

29 اسفند 1401

با آلرژی بهاری چه کنیم؟

آبریزش بینی، خارش چشم ها و عطسه های تکان دهنده ... تقصیر بهار است! در کشور ما آلرژی بهاری معمولاً از اواخر اسفند آغاز می گردد و تا اوایل تابستان ادامه دارد.

26 اسفند 1401

تدوین اولویت های سه گانه معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی با بیان اینکه اولویت های کاری در چهار بازه زمانی سه ماهه تدوین شده اند، اعلام کرد: در حوزه مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات شاخص سازی معیارهای قابل سنجش اثربخشی و فرایند اجرایی پیاده سازی...

3 اسفند 1401

چطور یک خانه دوبلکس را تزئین کنیم؟

خانه های دوبلکس که به دلیل بزرگی و جادار بودن مزیت دارند ، از نظر دکوراسیون گزینه های متعددی را در اختیار شما قرار می دهند. در هنگام تزئین دکوراسیون خانه دوبلکس باید ترفندهایی را در نظر گرفت. با افزایش عرض فضا ، تزئین آن دشوارتر می شود ؛ زیرا موارد بیشتری...

27 بهمن 1401

آب چغندر موجب افزایش نیروی عضلانی در طول ورزش می شود

در حالی که معین است نیترات رژیمی هم استقامت در ورزش و هم شدت ورزش را افزایش می دهد، محققان هنوز چیز های زیادی در مورد اینکه چرا این اثر رخ می دهد و اینکه چگونه بدن ما نیترات غذایی را که می خوریم به اکسید نیتریک تبدیل می کند، باید بیاموزند.

12 بهمن 1401

طرز تهیه کیک موس شکلاتی سه لایه به روشی آسان

کیک یکی از اصلی ترین تکه های هر پازل خوشبختی مثل تولد یا دورهمی محبت آمیز است. اما اگر بخواهید یک کیک مناسب تولد داشته باشید، کیک های خوشمزه و زیبایی مثل کیک موس شکلاتی یا چیز کیک شکلاتی بهترین گزینه است.

7 بهمن 1401

خبری هیجان انگیز برای مبتلایان به دیابت ، ساخت لوزالمعده مصنوعی

ایرنا نوشت: دانشمندان در دانشگاه کمبریج (انگلستان) یک لوزالمعده مصنوعی را برای استفاده از طریق بیماران مبتلا به دیابت نوع2 با موفقیت آزمایش کردند.

28 دی 1401

ما نیمی انسان و نیمی باکتری هستیم!

میکروبیوم تحت تاثیر رژیم غذایی، داروها، سیگار کشیدن، ورزش بدنی و بیماری ها قرار می گیرد. برای مثال، استفاده از آنتی بیوتیک ها در اوایل دوران کودکی می تواند یک عامل خطر باشد که تعادل میکروبی را تغییر می دهد. بهایی که ما باید برای نمردن بر اثر عفونت...

23 دی 1401

7 توصیه برای جلوگیری از بروز سرطان پروستات

سرطان پروستات دومین سرطان شایع در میان مردان است و خطر آن به تدریج با بالا رفتن سن افزایش می یابد.

19 دی 1401

قهوه برای پوست بی نظیر است

تاثیر قهوه را ممکن است صبح ها زمانی که خواب آلودگی بر شما غلبه نموده باشد ببینید اما تاثیر قهوه محدود به بیدار کردن شما نمی گردد.کافئین بعلاوه دارای ترکیبات زیادی است که برای پوست شما خوب است.

13 دی 1401

گلایه عضو شورا از پله برقی های مترو ، مشکل در حوزه حمل و نقل عمومی علت عمده ترافیک تهران است

عضو شورای شهر تهران گفت: 206 آسانسور در ایستگاه های مترو مورد احتیاج است و متأسفانه پله برقی های موجود دارای نقص فنی است.

15 آذر 1401

مالیات یک میلیون و 700 هزار مودی مالیاتی صفر شد

مشاور عالی و مدیرکل دفتر ریاست و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: سال گذشته با اجرای طرح عدالت مالیاتی، مالیات یک میلیون و 700 هزار مؤدی مالیاتی صفر شد؛ یعنی هیچ مبلغی از این اصناف به عنوان مالیات دریافت نشد.

26 آبان 1401

درمان دیابت با چند روش ساده

یک فوق تخصص غدد گفت: امروزه درمان دیابت، تنها کنترل قند خون نیست؛ بلکه کنترل فشارخون، چربی خون و بعلاوه داشتن تغذیه صحیح است.

24 آبان 1401

چرا نباید به سنجاب ها در کانادا غذا بدهیم؟

غذا دادن به حیوانات وحشی در بیشتر استان های کانادا ممنوع است و در صورت مشاهده، امکان جریمه شدن از طرف پلیس وجود دارد. سنجاب ها، مرغ های دریایی و بسیاری از حیوانات وحشی دیگر جزو همین قانون هستند.

11 آبان 1401

فواید آلو برای پوکی استخوان

بر اساس تحقیقات تازه، گنجاندن آلو در رژیم غذایی روزانه ممکن است به سلامت استخوان کمک کند.

2 آبان 1401

سرماخوردگی تان را با آویشن کنترل کنید!

مهم ترین تاثیر آویشن در بهبود سرماخوردگی، سرفه و آسم، خواص خلط آور آن است. خواص آرام بخشی این گیاه نیز به تسکین سرفه و بهبود تب و دیگر علائم سرماخوردگی یاری می نماید. البته خواص آویشن محدود به این موارد نمی گردد.

30 مهر 1401

بیش از 221هزار معلول دارای آسیب بینایی تحت پوشش بهزیستی هستند

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر بیش از 221هزار معلول دارای آسیب بینایی خفیف، میانه و شدید تحت پوشش بهزیستی هستند.

24 مهر 1401

مقبره عالم بابا و چوپان عطا یکی از دیدنی های استان گلستان به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، مقبره عالم بابا و چوپان عطا یکی از دیدنی های استان گلستان به شمار می رود.

13 مهر 1401
تعداد: (255)