بهداشت دهان و دندان

طرز تهیه کیک موس شکلاتی سه لایه به روشی آسان

کیک یکی از اصلی ترین تکه های هر پازل خوشبختی مثل تولد یا دورهمی محبت آمیز است. اما اگر بخواهید یک کیک مناسب تولد داشته باشید، کیک های خوشمزه و زیبایی مثل کیک موس شکلاتی یا چیز کیک شکلاتی بهترین گزینه است.

7 بهمن 1401

مقبره عالم بابا و چوپان عطا یکی از دیدنی های استان گلستان به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، مقبره عالم بابا و چوپان عطا یکی از دیدنی های استان گلستان به شمار می رود.

13 مهر 1401

خواص و مضرات سیرابی و شیردان که از آن بی خبرید

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که با شنیدن نام سیرابی و شیردان دماغتان را چین می دهید و ابروهایتان را درهم می کشید. سیرابی و شیردان شکل جذابی ندارد و در هنگام پخت، بوی چندان مطبوعی نمی دهد. همین مسئله باعث می گردد که افراد زیادی از خوردن آن استقبال نکنند.

12 خرداد 1401

برنامه ای برای غلبه بچه ها بر ترس از دندانپزشکی

بردن بچه ها به مطب دندان پزشکی به دلیل اضطراب بالای آنها، یکی از مهم ترین معضلات والدین است. محققان کشورمان برای رفع این مشکل، استفاده از یک برنامه خاص طراحی شده برای این منظور را توصیه کرده اند.

28 بهمن 1400

شکار شدن خرگوش در بین برف ها

حوادث خبرنگاران : شکار خرگوش از طریق سیاه گوش وشق را رد یان فیلم خواهید دید.

9 بهمن 1400

اثرات شگفت انگیز موسیقی بر جسم و روح انسان ها

خبرنگاران/کردستان شما در طول روز چند دقیقە را بە گوش دادن بە موسیقی اختصاص می دهید؟ چە نوع موسیقی هایی را می پسندید؟ آیا می دانستید کە نوع موسیقی انتخابی شما تاثیر مستقیمی بر خلق و خوی شما دارد؟

23 آبان 1400

راه های پیشگیری از پوسیدگی دندان در بچه ها

شایع ترین دلیل دندان درد در بچه ها، پوسیدگی دندان است. کلید پیشگیری از پوسیدگی دندان بچه ها این است که مراقب باشید کودک رژیم غذایی سالمی داشته باشد و از دندان های خود به خوبی مراقبت کند.

9 آبان 1400

اگر می خواهید در امتحانات خود پیروز شوید؛ بخوانید!

خبرنگاران : اگر می خواهید در امتحانات خود پیروز شوید، لازم است برای قبل از امتحان برنامه ریزی کنید؛ این امر سبب می شود که استرس امتحان مانع پیروزیت شما نشود.

25 بهمن 1399

دستگیری دندانپزشک متقلب پس از 70 بار قصور پزشکی

یک دندانپزشک متقلب در ایالت آلبرتای کانادا بعد از انجام هفتاد قصور پزشکی دستگیر شد. این فرد ده ها هزار دلار به خاطر کارهایی که قرار بوده برای بیماران انجام دهد و انجام نداد جریمه شده است. به وی دستور داده شد که نزدیک به 100000 دلار جریمه و هزینه تحقیقات پرداخت...

23 اردیبهشت 1399