سبک زندگی

7 مدل آینه قدی مدرن و شیک با قیمت مناسب

آینه قدی به عنوان یکی از اصلی ترین عناصر در دکوراسیون داخلی شناخته شده است و دارای کاربردها و مزایای فراوانی است. این مقاله به آنالیز کاربردها و مزیت های آینه قدی در دکوراسیون داخلی می پردازد.

12 شهریور 1402

چطور یک خانه دوبلکس را تزئین کنیم؟

خانه های دوبلکس که به دلیل بزرگی و جادار بودن مزیت دارند ، از نظر دکوراسیون گزینه های متعددی را در اختیار شما قرار می دهند. در هنگام تزئین دکوراسیون خانه دوبلکس باید ترفندهایی را در نظر گرفت. با افزایش عرض فضا ، تزئین آن دشوارتر می شود ؛ زیرا موارد بیشتری...

27 بهمن 1401

قهوه برای پوست بی نظیر است

تاثیر قهوه را ممکن است صبح ها زمانی که خواب آلودگی بر شما غلبه نموده باشد ببینید اما تاثیر قهوه محدود به بیدار کردن شما نمی گردد.کافئین بعلاوه دارای ترکیبات زیادی است که برای پوست شما خوب است.

13 دی 1401

چرا لباس ها پس از شستشو بوی بدی می دهند؟

در طول تابستان، بوی بد در لباس های شما حتی پس از شستن بیشتر می گردد. کارشناسان برای برطرف آن راه حل هایی را ارائه می دهند.

6 شهریور 1401

موهای خود را در خانه کراتین کنید

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که موهای وز، مجعد یا فر دارید و همیشه در پی پیدا کردن راهی برای صاف کردن موهای خود هستید؟

9 مرداد 1401

ژل نانویی گیاهی برای از بین بردن لکه های دور چشم

شرکت انتود فارماکیوتیکالز ژل چشم مبتنی بر فناوری نانو را توسعه می دهد. در این محصول فرمولاسیون سلولی زیستی مبتنی بر فناوری نانو حاوی مواد طبیعی گیاهی با دقت تنظیم شده است

14 تیر 1401

عمر طولانی با خوردن شام در ساعت 7 عصر!

مطالعه ای تازه نشان می دهد که صرف شام در ساعت 7 عصر ممکن است به شما یاری کند عمری طولانی تر داشته باشید.

4 تیر 1401

9 تمرین یوگا برای مقابله با فشار خون بالا که حتما باید انجام دهید

امروزه فشار خون بالا یکی از رایج ترین مشکلاتی به شمار می رود که سلامت بسیاری از مردم را به خطر انداخته است. این بیماری به بالا رفتن ناسالم سطح فشار خون اشاره دارد و می تواند خطر ابتلا به بیماری های قبلی و سکته را به طور قابل توجه ای افزایش دهد.

15 خرداد 1401

10 خوراکی که کلسترول خوب (HDL) شما را افزایش می دهند

احتمالا وقتی درباره کلسترول صحبت می شود، اولین چیزی که به ذهنتان می رسد کلسترول بد و ارتباط آن با بیماری های قلبی است. این در حالی است که کلسترول انواع مختلفی دارد و بدن به نوعی از آن که کلسترول خوب یا لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL) نامیده می شود، نیاز دارد.

29 بهمن 1400

برترین رستوران های مالدیو

مالدیو کشوری جزیره ای در اقیانوس هند و یکی از مقصدهای محبوب گردشگری است. غذا خوردن در زیر آب و تماشای زیباترین منظره ها از غروب آفتاب، تجربیات نابی است که در رستوران های مالدیو به دست می آید.

19 بهمن 1400

خواص و طرز تهیه روغن بنفشه پایه زیتون در طب اسلامی

گیاه بنفشه از قدیم الایام مورد توجه حکیمان و طبیبان بوده و در روایات اهل بیت علیهم السلام هم برای جایگاه درمانی و دارویی آن مطالب فراوانی آمده است. خواص فراوان و متعدد بنفشه باعث شده که در روایات اسلامی از آن به عنوان بهترین گیاه و روغن آن بهترین روغن...

8 دی 1400

آشنایی باشایع ترین دلیل بیماریهای پوستی

التهاب و آماس پوست به شکل قرمزی و تورم پوست آغاز می شود و به مرور با ایجاد خشکی پوست در نواحی درگیر شده, بیمار مکررا تمایل به خاراندن پوست نموده و باعث بدتر شدن ظاهر و علایم این بیماری شود.

1 آذر 1400

چگونه یک آبرسان یا مرطوب کننده برای پوست خود انتخاب کنیم

یکی از برترین راهکارها برای مقابله با چین و چروک و شاداب نگه داشتن پوست، گنجاندن کرم مرطوب کننده با کیفیت در روتین مراقبتی پوست است. به خصوص در ماه های سرد، مرطوب نگه داشتن پوست واقعاً به بهبود بافت و ظاهر پوستتان یاری می نماید.

27 آبان 1400

عوارض پوشیدن لباس کثیف برای سلامت بدن

نمناک/در اسلام بارها پوشیدن لباس تمیز توصیه شده است و این خود نشان از اهمیت رعایت بهداشت دارد. پوشیدن لباس کثیف و شسته نشده به مدت چند روز یا چند هفته می تواند برای سلامتی مضر باشد بخصوص اگر این لباس ها، لباس هایی باشند که مستقیما با بدن شما ارتباط دارند...

23 آبان 1400

8 مرحله طلایی برای مراقبت از پوست معمولی

اگر پوستتان معمولی است، به شما تبریک می گوییم، چون مراقبت از چنین پوستی بسیار آسان تر از سایر انواع پوست است. پوست معمولی به پوستی اشاره دارد که خشک، چرب، حساس و مشکل زا نیست. البته این بدین معنی نیست که پوستتان را به حال خودش بگذارید و هیچ اقدامی را برای...

22 مهر 1400

برترین هتل های 5 ستاره دبی

با برترین هتل های دبی آشنا شویدیکی از مهمترین موارد در سفر کردن انتخاب محل اقامت است. وقتی دبی را برای مسافرت خود انتخاب می کنید در ابتدا باید هتل های دبی را آنالیز کنید تا در خصوص مکان اقامت خود اطمینان حاصل کنید. نزدیک بودن امارات به ایران باعث شده افراد...

25 شهریور 1400

استفاده حداکثری از بودجه برای طراحی بخش سوم

* لطفا قبل از خواندن این مقاله چند بخشی ، اطمینان حاصل کنید که حتما قسمت قبل (دوم) این مقاله را مطالعه نموده باشید . میتوانید قسمت دوم این مطلب را در وبسایت ما پیدا کنید .

4 شهریور 1400

طراحی و دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن با متریال چوب و رنگ سفید سایر مقالات

هر کدام از این سه طراحی داخلی مدرن در خانه هایی با متراژ زیر 120 متر به اجرا در آمده اند که پایه طراحی همه آنان ها چوب روشن و رنگ سفید است ، ما در ادامه می خواهیم با هم یاد بگیریم که چگونه و با استفاده از چه عناصر و راهکارهایی این مکان ها را به فضاهایی با انرژی...

30 مرداد 1400

نکته مهم برای نجات جان از فشار خون بالا

از فشار خون بعنوان مرگ خاموش یاد نموده اند. با اینکه این بیماری علائم خاصی از خود بروز نمی دهد، اما اثرات مخربی بروی سلامتی انسان دارد.

17 اسفند 1399

هتل زین اینترنشنال دبی در فاصله کوتاهی از جاذبه های شهر، عکس

هتل زین اینترنشنال دبی سه ستاره بوده و در فاصله کوتاهی از مرکز شهر و جاذبه های مختلف گردشگری مخصوصا مراکز خرید و فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است.

22 آذر 1399
تعداد: (31)