مد و زیبایی

7 مدل آینه قدی مدرن و شیک با قیمت مناسب

آینه قدی به عنوان یکی از اصلی ترین عناصر در دکوراسیون داخلی شناخته شده است و دارای کاربردها و مزایای فراوانی است. این مقاله به آنالیز کاربردها و مزیت های آینه قدی در دکوراسیون داخلی می پردازد.

12 شهریور 1402

قهوه برای پوست بی نظیر است

تاثیر قهوه را ممکن است صبح ها زمانی که خواب آلودگی بر شما غلبه نموده باشد ببینید اما تاثیر قهوه محدود به بیدار کردن شما نمی گردد.کافئین بعلاوه دارای ترکیبات زیادی است که برای پوست شما خوب است.

13 دی 1401

موهای خود را در خانه کراتین کنید

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که موهای وز، مجعد یا فر دارید و همیشه در پی پیدا کردن راهی برای صاف کردن موهای خود هستید؟

9 مرداد 1401

ژل نانویی گیاهی برای از بین بردن لکه های دور چشم

شرکت انتود فارماکیوتیکالز ژل چشم مبتنی بر فناوری نانو را توسعه می دهد. در این محصول فرمولاسیون سلولی زیستی مبتنی بر فناوری نانو حاوی مواد طبیعی گیاهی با دقت تنظیم شده است

14 تیر 1401

خواص و طرز تهیه روغن بنفشه پایه زیتون در طب اسلامی

گیاه بنفشه از قدیم الایام مورد توجه حکیمان و طبیبان بوده و در روایات اهل بیت علیهم السلام هم برای جایگاه درمانی و دارویی آن مطالب فراوانی آمده است. خواص فراوان و متعدد بنفشه باعث شده که در روایات اسلامی از آن به عنوان بهترین گیاه و روغن آن بهترین روغن...

8 دی 1400

آشنایی باشایع ترین دلیل بیماریهای پوستی

التهاب و آماس پوست به شکل قرمزی و تورم پوست آغاز می شود و به مرور با ایجاد خشکی پوست در نواحی درگیر شده, بیمار مکررا تمایل به خاراندن پوست نموده و باعث بدتر شدن ظاهر و علایم این بیماری شود.

1 آذر 1400

چگونه یک آبرسان یا مرطوب کننده برای پوست خود انتخاب کنیم

یکی از برترین راهکارها برای مقابله با چین و چروک و شاداب نگه داشتن پوست، گنجاندن کرم مرطوب کننده با کیفیت در روتین مراقبتی پوست است. به خصوص در ماه های سرد، مرطوب نگه داشتن پوست واقعاً به بهبود بافت و ظاهر پوستتان یاری می نماید.

27 آبان 1400

8 مرحله طلایی برای مراقبت از پوست معمولی

اگر پوستتان معمولی است، به شما تبریک می گوییم، چون مراقبت از چنین پوستی بسیار آسان تر از سایر انواع پوست است. پوست معمولی به پوستی اشاره دارد که خشک، چرب، حساس و مشکل زا نیست. البته این بدین معنی نیست که پوستتان را به حال خودش بگذارید و هیچ اقدامی را برای...

22 مهر 1400

هتل زین اینترنشنال دبی در فاصله کوتاهی از جاذبه های شهر، عکس

هتل زین اینترنشنال دبی سه ستاره بوده و در فاصله کوتاهی از مرکز شهر و جاذبه های مختلف گردشگری مخصوصا مراکز خرید و فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است.

22 آذر 1399

خبرنگاران انتها تلخ فصل عذاب آور استقلال، پاختاکور مالک مطلق توپ و میدان

تهران- خبرنگاران- استقلال با شکست مقابل پاختاکور ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با این رقابت ها وداع تلخی داشت.

11 آبان 1399

وجود امامزاده ای با گنبدی منحصر به فرد در بافق

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، وجود امامزاده ای با گنبدی منحصر به فرد در بافق مشاهده می شود.

14 مهر 1399

معرفی هتل شایگان کیش

کیش به جزیره زیبایی ها معروف و به یکی از بهترین شهرها برای تفریح بدل شده است. برای اینکه بتوانید در این جزیره خوش بگذرانید نیاز به جایی برای ماندن نیز دارید. در این گزارش می خواهیم یکی از هتل های کیش را به شما معرفی کنیم. با رزرو هتل کیش از علی بابا این...

30 شهریور 1399

جانشین پژو 405 معین شد

پنجشنبه بیست و دوم خردادماه امسال بود که ایران خودرو خراسان در مراسمی به تولید پژو 405 جی. ال. ایکس بنزینی انتها داد و تولید پژو پارس را جایگزین آن کرد.

23 شهریور 1399

کدام گل برای کدام مادر مناسب است؟

خبرنگاران: روز مادر فرصت ویژه ای است برای اینکه به مادرانمان بگوییم چقدر دوستشان داریم. در این روز خاص خیلی از ما برای مادرمان گل می خریم، چون این هم می تواند نشانه ای از عشق و علاقه ما نسبت به او باشد.

26 مرداد 1399

رونمایی مادربردهای سری Z490 ایسوس در ایران

ایسوس امروز در مراسمی آنلاین از مادربردهای سری Z490 خود در کشورمان رونمایی کرد. در حالی که هر سال ایسوس مراسم باشکوهی برای رونمایی از جدیدترین مادربردهای خود در کشورمان برگزار می کرد، سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا، برای اولین بار در ایران یک همایش...

19 مرداد 1399

پاساژهای تهران شنبه باز نمی شوند

رئیس اتاق اصناف تهران از برگزاری نشستی با استانداری تهران و بیان مسائل اصناف تهران اطلاع داد و گفت که تعطیلی پاساژها فعلا ادامه دارد، اما مقرر شده برای پاساژها ضوابط و پروتکل بهداشتی خاص تدوین و در هفته آینده ابلاغ گردد تا این بخش از اصناف نیز امکان...

20 خرداد 1399

زیباترین مقاصد آسیایی برای گردشگری در پاییز 2019

برای مسافرت پاییزی خارج از کشور بهتر است از مقاصد گردشگری بکر و زیبای آسیایی دیدن کنید.

6 خرداد 1399