افزایش حقوق کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد از ماه جاری

به گزارش وبلاگ صبوحا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش حقوق و دستمزد کارمندان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه در احکام ماه جاری خبر داد.

افزایش حقوق کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد از ماه جاری

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ صبوحا، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه و برگزاری اولین رویداد ملی عصر امید بیان نمود: امروز نسل تازه مطالبه می کند و دانشگاه ها باید ضمن اینکه تحصیلات را در زمینه های مختلف ارائه می کند برای آینده جوان هم فکری داشته باشد.

طهرانچی ادامه داد: باید از آموزش حافظه محور به سمت آموزش بسترساز اشتغال آفرین، از پژوهش های مقاله محور به سمت پژوهش های حل مسئله مبتنی بر نیازها، از نظام کارآمد حوزه فرهنگ به یک اجتماع فرهنگی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد می تواند در حل مسائل اجتماعی نقش آفرینی کند، گفت: از توسعه کمی به سمت توسعه هدفمند با لحاظ تحولات اجتماعی و فناورانه و از اقتصاد وابسته به سمت اقتصاد مولد حاصل از تعالی یادگیری دانشجویان و قدرت اشتغالزایی و ایجاد شرکت های دانشی حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره مصوبات جلسات هیئت امنای امروز این دانشگاه گفت: برای اعضای هیئت علمی سال قبل افزایش حقوق و دستمزد 53 درصدی داشتیم اما ساختار نظام استخدامی به گونه ای بود با حقوق و دستمزد اعضای هیئت علمی دولتی فاصله داشت براین اساس امروز مصوب شد که افزایش 15 درصدی حقوق پایه، افزایش در بخش خواروبار و مسکن، اصلاح عدد پایه در سنوات اعضای هیئت علمی را داشته باشیم و اینگونه یک افزایش 3 برابری را در هر دو پایه داریم.

وی افزود: اعضای هیئت علمی واحدهای فعال که زیانده نباشند نیز از فوق العاده خاص واحد هم بهره مند می شوند با این اقدام حقوق اعضای هیئت علمی اصلاحات بسیار جدی را تجربه می کند.

به گفته طهرانچی احکام در ماه جاری لحاظ می شود تا دیگر بین حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه های ازاد با دولتی نه تنها تفاوتی نباشد بلکه افزایش مناسبتری را خواهند داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان نمود: حق جذب کارمندان هم اصلاح شده است و آنها هم از فوق العاده خاص واحد بهره مند می شوند.

وی درباره تامین مسکن خانواده دانشگاه آزاد گفت: تصمیم گرفته شد شهرک های ایرانی اسلامی را با ویژگی های معماری ایرانی اسلامی داشته باشیم البته در این راه باید دولت همکاری کند و امیدواریم با قراردادی که با وزارت راه و شهرسازی خواهیم داشت برساخت تحولی را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افزایش حقوق کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد از ماه جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش حقوق کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد از ماه جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید