استفاده حداکثری از بودجه برای طراحی بخش سوم

به گزارش وبلاگ صبوحا، * لطفا قبل از خواندن این مقاله چند بخشی ، اطمینان حاصل کنید که حتما قسمت قبل (دوم) این مقاله را مطالعه نموده باشید . میتوانید قسمت دوم این مطلب را در وبسایت ما پیدا کنید .

استفاده حداکثری از بودجه برای طراحی بخش سوم

شرکت بازسازی ساختمان وبلاگ صبوحا در ادامه چند نکته و ایده پر کاربرد و الهام بخش دیگر برای دکوراسیون داخل با بودجه کم به شما ارائه داده اند :

5. وقتی ایده های مقرون به صرفه قیمت برای تزئین منزل ارائه می گردد ، لوازم جانبی می توانند همه تفاوت ها را ایجاد نمایند ، بنابراین در اینجا تیم ما مواردی برای خانه تان در نظر گرفته اند :

  • آینه ها .

    می خواهید بدانید که چگونه فوراً یک فضا را به صورت حرفه ای فریبنده تر جلوه دهیم ؟ آینه ها می توانند این کار را در کنار خیلی موارد دیگرانجام دهند. به علاوه تهیه منبع آینه ای مقرون به صرفه و شیک بسیار آسان است . از یکی برای گرفتن و بازتاب نور در خانه خود بهره ببرید که به نوبه خود باعث بزرگتر ، درخشان تر و گران تر شدن آن می گردد .

  • فرش ها .

    از هر طراح داخلی برای ایده های مقرون به صرفه قیمت در خصوص بازسازی خانه و اینکه چه لوازمی برای تبدیل فوری یک خانه ضروری است ، بپرسید بیشتر آنها پیش از هرچیزی که به کپوش ها و فرش ها فکر مینمایند . بنابراین راه را دنبال کنید و در خصوص به روز کردن فرش های خود فکر کنید تا ظاهری بهتر و حتی احساس بهتری در زیر پاهای خود داشته باشید .

  • لوازمی با درخشش بالا .

    درست مانند آینه ها ، درخشش های براق ، لوازم جانبی فلزی و کریستال در حالی که چشم را مجذوب خود می نمایند ، جذب می شوند و بازتاب می نمایند .

  • بافت دکوراسیون .

    حتی اگر در پی یک رنگ بندی رنگی یا خنثی برای دکوراسیون داخلی خود هستید ، برای حفظ حرکت چشم و با الهام از ترکیبات غنی از بافت خوب که برای مجللتر کردن فضا هستند ، با بافت ها بازی کنید .

  • پرده ها را بالا بکشید .

    با بالا کشیدن پرده های خود تا بالاترین حد ممکن ، به این حس خواهید رسید که سقف شما بلندتر از حد واقعی است . و حتی بهتر است اگر به آنها اجازه دهید تا در پشت یک وسیله زیبا و شیک قرار گیرند .

  • از گیاهان صرف نظر نکنید .

    نه تنها آنها زیبا هستند و به شما اجازه می دهند رنگ ها و بافت ها را ایجاد کنید ، گیاهان بعلاوه برای تصفیه هوای اطرافشان عالی هستند . چه هوادار گیاه باشید چه نباشید ، گیاهان از برترین ایده های طراحی داخلی منزل برای همه افراد هستند ، و انواع مختلفی دارند که به اندازه زیادی مراقبت و نگهداری احتیاج نداشته باشند .

  • هنر و مجسمه ها .

    آخرین و مهمترین چیز . روح طراحی یک خانه بدون هنر و مجسمه هایی که به هر اتاق وجه شخصیتی لازم را می دهند ، کاملاً احساس نمی گردد . بنابراین به جای اینکه اجازه دهید آن دسته از تابلو های زیبایی که جمع آوری نموده اید به هدر فرایند ، از آنها به نفع خود بهره ببرید و آنها را در قاب بندی تازه ای آویزان کنید .

چه کسی گفته است که شما نمی توانید با بودجه کمی خانه خود را مجدداً طراحی داخلی کنید ؟ نکات برجسته در این بلاگ باید آغاز خوبی به شما بدهد . از آنها بیشترین استفاده را ببرید .

لطفا ما را در جریان نظرات خود در بخش نظرات قرار دهید .

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید و این نکات و ایده های طراحان تیم ما برای شما مفید بوده باشد .

منبع: هیرادانا

به "استفاده حداکثری از بودجه برای طراحی بخش سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده حداکثری از بودجه برای طراحی بخش سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید