مصالح ساختمانی

کاهش قیمت مصالح ساختمانی در تابستان 1401

مرکز آمار ایران از کاهش 3.4درصدی قیمت نهاده های ساختمانی در تابستان 1401 اطلاع داد و اظهار داشت: گروه سیمان، بتن، شن و ماسه با 15.4درصد بیشترین کاهش تورم فصلی را داشته است.

21 آبان 1401

جبلیه ؛گنبدی با سرگذشتی مرموز!

خبرنگاران : وارد کرمان که بشوید از هر کرمانی که آدرس گنبد جبلیه را بپرسید همه با شوق و لبخند به شما آدرس می دهند. اصلا مگر می گردد کرمان بروی و سراغ این جاذبه را نگیری.

13 شهریور 1401

کمتر از 20 درصد خانه های این محله سند دارند ، شکافتن کوه به بهانه خانه دار شدن

بلبشوی ساخت و ساز غیرمجاز در محله حصارک محله ای با خانه های بدون سند و ساختمان های ناایمن را رقم زده است. سودای خانه دار شدن به قیمت شکافتن کوه و ساخت وساز شبانه در این محله یک عادت شده است.

10 شهریور 1401

حمام های تاریخی تهران

حمام هایی که زمانی نه فقط محل پاک کردن بدن، بلکه جایی برای دورهمی و بگو و بخند مردم بودند و همیشه لحظات خاصی در آنها ثبت می شد.در فرهنگ ایرانی و تا پیش از دوره معاصر، حمام فقط جایگاه شستوشو نبود، بلکه از آن فراتر، یک مکان ارتباطی برای ملاقات مردم و کسب...

12 مرداد 1401

برترین هتل های یخی جهان کدامند؟

هتل های یخی مجذوب نماینده و شگفت انگیز در سرتاسر جهان ساخته شده اند، تا گردشگران بتوانند لحظات خارق العاده و جالبی را تجربه نمایند.

23 بهمن 1400

نهضت ملی مسکن به پردیس می رسد؟

1100 هکتار از اراضی واقع در محدوده میانی فاز های 11 و 12 پردیس قرار است به برنامه تازه مسکن سازی دولتی که با عنوان نهضت ملی مسکن کلید خورده است، اختصاص پیدا کند.

2 آذر 1400

آشنایی باشایع ترین دلیل بیماریهای پوستی

التهاب و آماس پوست به شکل قرمزی و تورم پوست آغاز می شود و به مرور با ایجاد خشکی پوست در نواحی درگیر شده, بیمار مکررا تمایل به خاراندن پوست نموده و باعث بدتر شدن ظاهر و علایم این بیماری شود.

1 آذر 1400

با فشارها برای ممنوعیت صادرات سیمان مخالفت کردم ، ساخت 4 میلیون مسکن تا سال 1404

به گزارش خبرنگاران، سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت در نشست امروز وزارت صمت گفت: ما وظیفه داریم که مسائل هر صنعتی از جمله سیمان را در سطح کلان حل کنیم.

26 شهریور 1400

طرح زاکانی برای کوچ موقت مردم در محله های تهران

شهردار منتخب تهران درباره احیا بافت فرسوده گفت: می خواهیم محله را با الگوی جدیدی بسازیم و این احتیاج به کوچ دارد. در این ایده باید مردم محله را کوچ بدهیم، جای آن ها را بسازیم و مردم را سرجای سکونت خود برگردانیم.

24 مرداد 1400

جزئیات تازه از مشاغلی که در تهران ممنوع الفعالیت شده اند

به گزارش خبرنگاران، محمدباقر مجتبایی درباره آخرین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد نحوه فعالیت اصناف در پی تغییر رنگ کرونایی بعضی شهرها از جمله پایتخت گفت: شرایط جدید شیوع کرونا سبب شد تا ستاد ملی مقابله با کرونا اختیار تصمیم گیری در مورد فعالیت...

1 اردیبهشت 1400

تأمین پایدار گاز شمال شرق کشور تضمین شده است

تأمین پایدار گاز شمال شرق کشور، در سال های گذشته با توجه به بدعهدی ترکمنستان، یکی از دغدغه های مدیران ارشد صنعت گاز بوده، از این رو، انتقال مستمر گاز به مراکز توزیع و بخش های مختلف مصرف در این مناطق از اهمیت بالایی برخوردار است. از سوی دیگر، انتقال گاز...

25 اسفند 1399

کنترل دقیق تر مرز های انگلیس در پی توافق پسابرگزیت

وزیر کشور انگلیس نهایی شدن توافقنامه پسابرگزیت را از عوامل مهم در کنترل بهتر مرز های این کشور دانست.

13 بهمن 1399

تبدیل بافت تاریخی تبریز به حیات خلوت بساز بفروش ها

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تبدیل بافت تاریخی تبریز به حیات خلوت بساز بفروش ها مشاهده می شود.

4 دی 1399