ببینید؛ پابجی نقشه قدیمی و خاطره انگیز خود را باز می گرداند

به گزارش وبلاگ صبوحا، توسعه دهنده پابجی به تازگی اعلام کرده که نقشه اوریجینال و نوستالژی Erangel در ماه مه سال جاری به این بازی باز می گردد.

ببینید؛ پابجی نقشه قدیمی و خاطره انگیز خود را باز می گرداند

نقشه راه پابجی در سال 2024 به چنین احتمالی اشاره کرده بود. طبق این نقشه راه استودیوی سازنده قصد دارد دنیای موجود را تغییر دهد تا تجربیات تازهیی درون بازی ایجاد کند. ظاهرا این یکی از بخش هایی است که سازندگان قصد دارند تمرکز بیشتری روی آن داشته باشند، بنابراین ممکن است نقشه های قدیمی بیشتری بتوانند با تغییراتی به بازی بازگردند. خوشبختانه برای طرفدارانی که در پی راه های تازهی برای لذت بردن از بازی مورد علاقه شان هستند، تا انتشار نقشه ی بازسازی شده بعدی زمان زیادی باقی نمانده است.

نقشه ارانگل از 14 تا 28 مه (25 اردیبهشت تا 8 خرداد) سال جاری برای رایانه های شخصی و از 23 مه تا 6 ژوئن (3 خرداد تا 17 خرداد) برای کنسول ها در دسترس خواهد بود. در طول این دوره ها، نسخه کلاسیک جایگزین نقشه ارانگل فعلی در مسابقات معمولی خواهد شد. ارانگل کلاسیک مجموعه ای از ویژگی های قدیمی مانند هوای مه آلود و بارانی، سلاح های روی نیمکت در جزیره شروع و مینی مپ، فونت و رابط کاربری خاطره انگیز را دارد. این نقشه شامل تغییرات قابل توجهی در گیم پلی نظیر کاهش پس زدن های سلاح و بیشتر شدن زمان ناک کردن دشمنان می شود که هدف هر دو بازسازی روز های اولیه پابجی است. عناصر دیگر شامل وجود تامی گان در بسته ها و اسپاون لباس ها و کلاه های ایمنی روی زمین است. استودیوی سازنده قصد دارد در تاریخ 13 مه (23 اردیبهشت)، جزئیاتی را منتشر کند که تمام تغییرات نقشه را به طور کامل شرح می دهد.

گفتنی است که پس از اعلام این خبر، بسیاری از طرفداران خواستار بازگشت چت صوتی جزیره ابتدایی بازی قبل از شروع مسابقه شدند، اما فعلا به این ویژگی اشاره نشده است. در این میان آخرین به روز رسانی بزرگ پابجی در اوایل آوریل ارائه شد و یک ویژگی تازه قابل توجه در زمین های تخریب پذیر اضافه کرد. در حال حاضر، این مکانیک تنها در نقشه Rondo در دسترس است، یعنی جایی که کاربران می توانند از یک کلنگ تازه یا ابزار های دیگر برای دستکاری محیط استفاده کنند و لایه دیگری از استراتژی را به نبردهای خود اضافه کنند.

در مورد آینده پابجی نیز با توجه به نقشه راه 2024 آن، بهبود سیستم ضد تقلب بازی نیز در دستور کار قرار گرفته است. سازندگان فاش کرده اند که دسترسی بیش از 3 میلیون متقلب را در طول سال 2023 مسدود کرده اند که نسبت به سال 2022 افزایش 33 درصدی داشته است. در نتیجه در سال آینده، توسعه دهنده بازی قصد دارد با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی در سیستم ضد تقلب خود، متقلبان بیشتری را شناسایی کند. در ادامه می توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ پابجی نقشه قدیمی و خاطره انگیز خود را باز می گرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ پابجی نقشه قدیمی و خاطره انگیز خود را باز می گرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید