چالهان اوغلو: چند فصل خیلی خوب را در میلان سپری کردم، می خواستم چالش جدیدی را در اینتر تجربه کنم

به گزارش وبلاگ صبوحا، هافبک تیم فوتبال اینتر علت جدایی اش از میلان در تابستان اخیر و پیوستنش به مدافع عنوان قهرمانی سری A را شرح داد.

چالهان اوغلو: چند فصل خیلی خوب را در میلان سپری کردم، می خواستم چالش جدیدی را در اینتر تجربه کنم

به گزارش وبلاگ صبوحا، هاکان چالهان اوغلو که تابستان اخیر به حضور چهار ساله اش در میلان خاتمه داد و با امضای قراردادی سه ساله به رقیب سنتی این تیم یعنی اینتر پیوست، آغاز خوبی در این تیم داشته و تا به امروز در 12 بازی که برای نراتزوری به میدان رفته، آمار دو گل زده و سه پاس گل را از خود برجای گذاشته که یکی از این گل ها مقابل تیم سابقش در دربی دلامادونینا بوده است.

هافبک 27 ساله اینتر در گفت وگو با سایت 433 در مورد چرایی جدایی اش از میلان و پیوستنش به اینتر گفت: من چند فصل خیلی خوب را در میلان سپری کردم و هنوز هم دوستان زیادی در آنجا دارم. به این علت تصمیم گرفتم به اینتر بروم چون می خواستم چالش جدیدی را در دوران حرفه ای ام تجربه کنم.

وی اضافه کرد: اینتر باشگاهی بزرگ است و فصل گذشته فاتح سری A شد و این فصل هم در لیگ قهرمانان بازی می نماید. به این موضوع واقف هستم که انتخاب خاصی کردم، اما زندگی همین است. باید به آینده نگریست و به عقب نگاه نکرد. می دانستم که اینتر همواره تیمی بزرگ بوده است و اغلب در دربی ها میلان را شکست می دهد.

اینتر در حال حاضر با 25 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی سری A ایتالیا است و میلان را که 32 امتیاز از 12 بازی اول کسب نموده، بالای سر خود می بیند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "چالهان اوغلو: چند فصل خیلی خوب را در میلان سپری کردم، می خواستم چالش جدیدی را در اینتر تجربه کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالهان اوغلو: چند فصل خیلی خوب را در میلان سپری کردم، می خواستم چالش جدیدی را در اینتر تجربه کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید