برد ارزشمند رم و فاینورد در لیگ کنفرانس اروپا

به گزارش وبلاگ صبوحا، تیم های رم و فاینورد توانستند بردهای ارزشمندی را در زمین حریفانشان در لیگ کنفرانس اروپا به دست بیاورند.

برد ارزشمند رم و فاینورد در لیگ کنفرانس اروپا

به گزارش وبلاگ صبوحا، در آغاز مرحله یک هشتم نهایی لیگ فوتبال کنفرانس اروپا و از دور رفت رقابت ها رم ایتالیا در هلند به ملاقات ویتسه آرنهم رفت و با یک گل به رجحان رسید. سرخیو اولیویرا پرتغالی در واپسین ثانیه های نیمه نخست برای جالوروسی گلزنی کرد. این بازیکن در نیمه دوم و در دقیقه 78 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا بازی برگشت دو تیم را که هفته بعد در المپیکو برگزار می گردد از دست دهد.

به این ترتیب این ملاقات با رجحان یک گُله رم به سرانجام رسید. شاگردان مورینیو قبل از ملاقات هفته بعد برابر ویتسه باید در سری A ایتالیا برابر اودینزه قرار گیرد.

در دیگر ملاقات فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را در ابتدا روی نیمکت ذخیره های خود داشت توانست 5 بر 2 پارتیزان بلگراد را از پیش روی بردارد تا برای ملاقات برگشت خیال خود را راحت کند. بازیکن ایرانی در دقیقه 80 برای تیمش وارد زمین شد تا 10 دقیقه در این بازی به میدان برود و در برد تیمش سهیم باشد.

در ادامه این رقابت ها چند ملاقات دیگر برگزار می گردد که در مهمترین بازی لسترسیتی انگلیس باید برابر رن فرانسه ملاقات کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برد ارزشمند رم و فاینورد در لیگ کنفرانس اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد ارزشمند رم و فاینورد در لیگ کنفرانس اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید