فنایی: پنالتی اولسان به درستی اعلام شد، بازیکن تیم کره ای باید اخطار می گرفت

به گزارش وبلاگ صبوحا، کارشناس داوری فوتبال معتقد است که داور قطری، در نیمه اول فینال لیگ قهرمانان آسیا باید بازیکن کره ای را با کارت زرد جریمه می کرد و پنالتی این تیم هم درست بود

فنایی: پنالتی اولسان به درستی اعلام شد، بازیکن تیم کره ای باید اخطار می گرفت

محمد فنایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ صبوحا، در مورد قضاوت عبدالرحمن ابراهیم الجاسم در نیمه اول فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: داور قطری در نیمه اول کار سختی نداشت، به صحنه ها نزدیک بود و توانست بازی را مدیریت کند، چند خطای جزیی برای هر دو تیم رخ داد که داور اعتقادی به خطا نداشت.

وی ادامه داد: وقتی بازیکن کره ای در دقایق پایانی نیمه اول در محوطه جریمه پرسپولیس به زمین خورد، همان لحظه گفتم خطای پنالتی اجرا شده است. VAR سیستمی است که به داوران یاری می نماید. تصمیم داور به اعلام پنالتی بعد از استفاده از VAR از امتیاز داور قطری کم خواهد نمود و اگر او از ابتدا اعلام پنالتی می کرد مافوق VAR کار نموده بود.

فنایی اضافه کرد: داور در دقیقه 38 باید به بازیکن تیم کره ای به دلیل خطای محرز کارت زرد می داد که این اتفاق نیفتاد.

به گزارش وبلاگ صبوحا محسن ترکی کارشناس داوری کشورمان نیز درباره عملکرد داور قطری در نیمه اول به برنامه فوتبال برتر گفت: اتفاق خاصی در نیمه اول رخ نداد. فقط در صحنه پنالتی برای اولسان، ضربه به پشت پای بازیکن حریف زده شد که یک پنالتی مسلم بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ صبوحا بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فنایی: پنالتی اولسان به درستی اعلام شد، بازیکن تیم کره ای باید اخطار می گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فنایی: پنالتی اولسان به درستی اعلام شد، بازیکن تیم کره ای باید اخطار می گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید