شیرزود تمیروف گزینه تازه پرسپولیس برای خط حمله

به گزارش وبلاگ صبوحا، خبرنگاران: معمای خط حمله پرسپولیس هنوز حل نشده است؛ با وجود آنکه یحیی گل محمدی پیش از آغاز رقابت های این فصل در پی جذب یک مهاجم خارجی بود، هنوز پیروز نشده بازیکنی که می خواهد را به پرسپولیس بیاورد.

شیرزود تمیروف گزینه تازه پرسپولیس برای خط حمله

به گزارش وبلاگ صبوحا، البته سرمربی پرسپولیس نام چندین مهاجم را در لیست خرید گنجاند، ولی مسئولان باشگاه با هیچ کدام از آن ها به توافق نرسیدند تا انتها مهلت قانونی جابجایی به خاتمه برسد. یحیی بعد از آن گفته مجبور است بازیکنان را از روی تماشای ویدیوی آن ها جذب کند که این موضوع ریسک بالایی دارد. به همین علت روزانه مهاجمان زیادی به سرمربی پرسپولیس معرفی شدند که باز هم انتخاب آن ها مسائل خاص خودش را دارد.

در تازه ترین اقدام در این زمینه، اما عنوان شده که پرسپولیسی ها با یک بازیکن ازبکستانی به توافق رسیده اند و قرار شده او با شرکت در تست های باشگاه، در صورتی که نظر گل محمدی را جلب کرد به ترکیب اصلی اضافه گردد. بازیکن تازه شیرزود تمیروف ازبکستانی است که قرار شده خودش را به کادر فنی باشگاه پرسپولیس معرفی کند. این بازیکن 23 ساله است و 180 سانتیمتر قد دارد. شیرزود با درخشیدن در پاختاکور نامش را سرزبان انداخته است. او قبل از پاختاکور برای تیم های زیر 21 سال نسف قارشی و سپس مشعل بازی نموده است. تمیروف در سوپرلیگ 2021 ازبکستان طی 18 بازی 8 گل به ثمر رساند و به تیم ملی کشورش هم دعوت شد، اما برای بازی کردن در ترکیب ازبکستان کار دشواری دارد و یک بازیکن ذخیره به شمار میرود و هنوز بازی ملی انجام نداده است.

این بازیکن سابقه 6 بازی در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد و از این حیث هم کارنامه درخوری دارد، ولی مشکل اینجاست که شیرزود یک مهاجم کلاسیک نیست. او وینگر راست است و در صورت احتیاج می تواند در خط حمله بازی کند. اینکه یحیی بعد از این همه جست و جو به بازیکنی برسد که یک مهاجم کاملا تخصصی نیست هم از ابهامات چنین خریدی است. به هر روی قرار شده این بازیکن که در سایت ترانسفرمارکت رقم قابل توجه 350 هزار یورو برایش درج شده، در تمرینات پرسپولیس شرکت کند تا اگر سرمربی این تیم رضایت داشت، آن وقت قرارداد نهایی امضا گردد.

منبع: فرارو

به "شیرزود تمیروف گزینه تازه پرسپولیس برای خط حمله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرزود تمیروف گزینه تازه پرسپولیس برای خط حمله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید