سلبریتی ها هدف کمپین پاکسازی فضای مجازی چین
به گزارش وبلاگ صبوحا به نقل از رویترز، ناظر فضای سایبری چین در حساب رسمی خود در وی چت خبر مذکور را خاطرنشان کرد و گفت: به عنوان بخشی از این کمپین به دقت محتوای پلتفرم ها و تبلیغات را طی بازه فستیوال بهاره آنالیز می نماید.

در بیانیه سازمان آمده است: هدف نهایی کمپین اصلاح کردن بی نظمی در اینترنت، کنترل توسعه فرهنگ نامناسب، ایجاد فرهنگ سلامت و محیط آنلاین هماهنگ برای کاربران اینترنت به خصوص افراد زیر سن قانونی طی این فستیوال است.
چین نخستین بار تابستان گذشته مقابله با صنعت در حال توسعه تفریح را شروع کرد و رفتار سلبریتی ها و گروه های طرفداری از آنها را هدف گرفت. بعلاوه دولت این کشور نشان داده این نظارت سختگیرانه ادامه خواهد داشت.
بازه فستیوال بهاره که به سال نو قمری نیز مشهور است، یکی از بزرگترین تعطیلات چین است و یک هفته طول می کشد.
اداره فضای سایبری چین اعلام نموده روی قلدری سایبری و توسعه شایعات آنلاین و بعلاوه هرگونه رفتاری تمرکز می نماید که نشان دهنده شیوه زندگی تجملاتی باشد و از سوی سلبریتی ها افراد را به پول دوستی یا خرافات تشویق کند.
منبع: خبرگزاری مهر