آخرین جزییات تصمیم گیری برای مسافران نوروزی

به گزارش وبلاگ صبوحا، فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران گفت: هموطنانی که قصد مسافرت نوروزی دارند، نیازی نیست اطلاعات خودروی خود را در سامانه ایران من ثبت نمایند.

آخرین جزییات تصمیم گیری برای مسافران نوروزی

به گزارش ایرنا، دکتر علیرضا زالی اضافه نمود: این سامانه یک سایت استعلامی است و به همین علت احتیاجی به مراجعه افراد برای ثبت شماره خودرو در آن نیست.

وی ادامه داد: سامانه من متصل به بخش های مختلف از جمله نیروی انتظامی است و این مجموعه ها در سفر های نوروزی استعلام های مورد احتیاج را انجام می دهند.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران به مصوبات سفر های نوروزی ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره نمود و گفت: براساس اعلام سخنگوی این ستاد سال جاری شرایط تازهی برای سفر های نوروزی تصویب شده است.

زالی یادآور شد: براساس مصوبه قبلی در شرایط کرونا سفر های بین استانی از شهر با شرایط قرمز کرونا به شهر دیگر در شرایط قرمز ممنوع بود. باتوجه به پوشش مناسب واکسیناسیون و کاهش فرایند بیماری، تصمیم تازه اتخاذ شده است.

وی توضیح داد: شرایط انجام سفر های نوروزی 1401 در مصاحبه سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با رسانه ها اعلام شد و بر این اساس کسانی که قصد مسافرت نوروزی دارند، لزومی به ثبت اطلاعات خودروی خود در سامانه ایران من نیست.

لازم به ذکر است بر اساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا مسافران نوروزی حتماً باید دز سوم واکسن کرونا را دریافت نموده باشند تا امکان تردد بین شهری داشته باشند و ملاک سفر نوروزی بر ثبت پلاک خودرو بوده و سرنشینان خودرو ملاک نیستند.

منبع: فرارو

به "آخرین جزییات تصمیم گیری برای مسافران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزییات تصمیم گیری برای مسافران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید