AFC: ایران برای تحقق رؤیای صعود مجدد به جام جهانی، فرصتی برای اشتباه ندارد

به گزارش وبلاگ صبوحا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت که شاگردان اسکوچیچ برای اینکه مجدداً در جام جهانی به میدان بروند، فرصتی برای اشتباه ندارند.

AFC: ایران برای تحقق رؤیای صعود مجدد به جام جهانی، فرصتی برای اشتباه ندارد

به گزارش وبلاگ صبوحا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره ملاقات فردا (پنجشنبه) تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ نوشت: راه صعود ایران برای رسیدن به مرحله پایانی جام جهانی، درخشان شروع شد و آنها در نخستین بازی، هنگ کنگ را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند. تیم ملی سپس قدرت خود را با پیروزی 14 بر صفر مقابل کامبوج نشان داد، اما با شکست مقابل بحرین و عراق امتیازاتی حیاتی از دست داد.

این شکست ها به این معنی است که تیم دراگان اسکوچیچ برای تحقق بخشیدن رؤیای صعود مجدد به جام جهانی، فرصتی برای اشتباه در بازی های به جامانده ندارد. این تیم آسیای مرکزی باید به سرعت برای پیروزی مقابل هنگ کنگ آماده گردد و نمایش خود را در بازی رفت که با گل های کریم انصاری فرد و سردار آزمون به فزونی رسید، تکرار کند.

هنگ کنگ هم هنوز روی کاغذ شانس صدرنشینی دارد، اما باید نتایج دیگری هم برای رخ دادن این اتفاق رقم بخورد. با این حال شاگردان میکسو پاتلاینن بخت صعود به جام ملت های آسیا 2023 را هنوز در دست دارند و این مربی، شاگردانش را برای مصاف با ایران آماده می نماید.

این مسابقه از ساعت 19 فردا (به وقت ایران)، در چارچوب ملاقاتهای گروه C مقدماتی جام جهانی قطر و در استادیوم شیخ علی بن محمد آل خلیفه شهر محرق شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "AFC: ایران برای تحقق رؤیای صعود مجدد به جام جهانی، فرصتی برای اشتباه ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC: ایران برای تحقق رؤیای صعود مجدد به جام جهانی، فرصتی برای اشتباه ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید