بسته الحاقی Cuphead در تاریخ 9 تیر عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ صبوحا، بسته الحاقی بزرگ بازی Cuphead یا به فارسی کله فنجونی اولین بار در ماه ژوئن سال 2018 میلادی معرفی گردید اما از آن موقع به بعد با چند تأخیر متوالی روبرو شد تا بالاخره چند روز پیش در گیم اواردز تاریخ عرضه این اثر اعلام شد و تریلر مجذوب کننده جدیدی هم از آن به نمایش عایدی.

بسته الحاقی Cuphead در تاریخ 9 تیر عرضه خواهد شد

بازی Cuphead ابتدا در سال 2017 میلادی برای ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر شد و پس از آن در سال های بعد راه خود را به کنسول های نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 هم باز کرد. نسخه اصلی بازی یکی از شگفتی های سال 2017 بود و توانست با گیم پلی هیجان انگیز و بسیار چالش برانگیزش و بعلاوه طراحی هنری و موسیقی های منحصر به فرد الهام گرفته از کارتون های دهه 30 میلادی توانست توجه بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب کند و البته بازخورد خوب منتقدین را هم دریافت کند.

با توجه به موفقیت بزرگ بازی اصلی، طبیعی است که هواداران از زمان معرفی بسته الحاقی بزرگ بازی اشتیاق زیادی برای تجربه آن داشتند. بالاخره پس از چند سال تاریخ عرضه این بسته الحاقی اعلام شده است. طبق گفته استودیو MDHR، بسته الحاقی بزرگ این بازی که با نام The Delicious Last Course معرفی شده، قرار است در تاریخ 9 تیر 1401 (30 ژوئن 2022) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه گردد.

در توضیحاتی که استودیو سازنده بازی برای بسته الحاقی The Delicious Last Course نوشته، آمده است:

در ادامه توضیحات نوشته شده: در اینجا، خانم جام (Ms. Chalice)، برای چیزی بیش از حمایت اخلاقی حضور دارد. هواداران Cuphead اصلی او را به عنوان جام افسانه ای (The Legendary Chalice) می شناسند، اما در این شکل تازه، خانم جام مجموعه ای از توانایی ها از جمله توانایی های منحصربه فردی که به شما یاری می نماید تا بعضی از بزرگ ترین غول آخرهایی را که ما تا به حال طراحی نموده ایم، شکست دهید! حتما مراقب مغازه دار بدخلق پورک ریند هم باشید، کسی که هرگز فرصتی برای تجارت را از دست نمی دهد و ممکن است تمام سلاح های تازه و جذابیت های جادویی را برای شما داشته باشد. در واقع، اگر نگاه دقیق تری به تریلر بیندازید، ممکن است فقط چند نمونه را ببینید.

این بازی در حال حاضر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم، GOG و مایکروسافت استور) و نینتندو سوییچ در دسترس است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بسته الحاقی Cuphead در تاریخ 9 تیر عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی Cuphead در تاریخ 9 تیر عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید