برای نجات گردشگری بعد از کرونا باید چه کرد؟

به گزارش وبلاگ صبوحا، یزد مسئول کمیته گردشگری در دسترس یزد با بیان این که کرونا صنعت بودن گردشگری را به باور عده ای در کشور رساند، ساخت انیمیشن و تهیه وب سایت جامع گردشگری را در این دوران به اهل فن گردشگری پیشنهاد کرد.

برای نجات گردشگری بعد از کرونا باید چه کرد؟

رحیمه گنجی زاده با اشاره به این که کرونا عامل مهمی در شناخته شدن هر چه بیشتر صنعت گردشگری بود، گفت: تنها اتفاق خوبی که در بحران کرونا برای صنعت گردشگری افتاد این بود که عده ای به این باور رسیدند که گردشگری یک صنعت در کشور با تعداد زیادی ذی نفع است که اکنون همه این شاغلان درگیر مسئله کرونا و بیکاری شده اند.

وی با بیان این که کرونا بحرانی گذراست، استفاده از فرصت کنونی را برای فعالان این صنعت ضروری خواند و گفت: نباید این فرصت از دست برود و این ایام بیکاری فرصت مغتنمی برای ساخت انیمیشن و معرفی میراث دیار کویری و تاریخی یزد است و تمام اهل فن می توانند از این فرصت بهره برداری نمایند.

مسئول کمیته گردشگری در دسترس یزد، تهیه یک وب سایت جامع گردشگری را در این فرصت بیکاری پیشنهاد کرد و گفت: فراوری محتوای کاملاً مجازی بدون احتیاج به خروج از منزل و در معرض ریسک قرار دریافت، اقدامی است که نه تنها می تواند به ارتقای صنعت گردشگری یزد در آینده یاری کند بلکه در شرایط کنونی و با توجه به ضرورت در خانه ماندن، اقدامی سرگرم نماینده و موثر در خانه نشینی خواهد بود.

این فعال گردشگری جمع آوری و متمرکز کردن تمام محتوایی که در سال های گذشته و دوره های مختلف تهیه شده را از دیگر اقدامات موثر برای دوران کنونی برشمرد.

منبع: دنیای سفر

به "برای نجات گردشگری بعد از کرونا باید چه کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای نجات گردشگری بعد از کرونا باید چه کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید